Milí zákazníci, rádi bychom vás informovali, že aktuálně je řada Super Premium balena v bílo - oranžových obalech a řada Chovatelská v bílých obalech. Složení všech receptur zůstává nezměněno. Děkujeme za vaši přízeň.

Reklamační řád

Pro vyřízení reklamace se snažíme dělat maximum a snažíme se vždy najít takové řešení, které nepříjemnou situaci co nejvíce zpříjemní a urychlí.

PRŮBĚH:

  • nejprve je nutné nás kontaktovat; poté zboží u Vás vyzvedneme na naše náklady
  • o zahájení reklamace (obdržení zboží), nebo jakékoliv změny budete informován na Vámi uvedené emailové adrese
  • pro urychlení prosím zašlete přesné informace a Vaše údaje
  • zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření během přepravy. Nejvíce vhodné jsou karotové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice, nebo pevné strečové folie 
  • reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:

V případě poškození zboží v zákonné záruční době nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásilky přímo u Vás do tří pracovních dnů zdarma. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem, který Vám bude zaslán a přesným popisem vady a dokladem o koupi.  

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží, můžete bez udání důvodů do 7 dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem a infomací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu.

 POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘERPAVOU ZÁSILKY:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjístí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše obchodní oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnou zásilku ( v případě zboží na obejnávku, zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopravcem řešíme sami).

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení