Reklamační řád

Pro vyřízení reklamace se snažíme dělat maximum a snažíme se vždy najít takové řešení, které nepříjemnou situaci co nejvíce zpříjemní a urychlí.

PRŮBĚH:

  • nejprve je nutné nás kontaktovat; poté zboží u Vás vyzvedneme na naše náklady
  • o zahájení reklamace (obdržení zboží), nebo jakékoliv změny budete informován na Vámi uvedené emailové adrese
  • pro urychlení prosím zašlete přesné informace a Vaše údaje
  • zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření během přepravy. Nejvíce vhodné jsou karotové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice, nebo pevné strečové folie 
  • reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:

V případě poškození zboží v zákonné záruční době nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásilky přímo u Vás do tří pracovních dnů zdarma. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem, který Vám bude zaslán a přesným popisem vady a dokladem o koupi.  

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží, můžete bez udání důvodů do 7 dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem a infomací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu.

 POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘERPAVOU ZÁSILKY:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjístí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše obchodní oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnou zásilku ( v případě zboží na obejnávku, zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopravcem řešíme sami).